lördag 20 april 2013

Genom hela livet




Just, ja. Den här gamla bloggen.

Just nu håller jag på med en ny kassett som kommer att släppas via fantastiska Zeon Light Kassett.
Det blir typ tusen kilo trummor, töntig 80talssynth och saxofoner. Jag skulle tippa på att det blir klart i maj typ.

Nu på tisdag (23/4) ska jag spela på Coasters i Skellefteå. Periferin arrangerar kvällen tillsammans med grymma tidsskriften Provins i samband med berättarfestivalen. Eberhard KCCH ska köra rap och David Väyrynen ska läsa dikter. Här har ni länk till evenemanget: http://www.facebook.com/events/176311182525207/?fref=ts

Lördag den 27e kommer jag även att spela skivor på Norrlandsoperan i Umeå. Det kommer bli exakt lika trist som det låter. Min polare Jonas ska vrida synthar och trummaskiner under namnet Varg och det kommer bli ännu fränare än det låter. Dra dit och häng! Det är gratis inträde för fan

Inga kommentarer: